The north face sommerjakke, skijakke eller noget helt fjerde.,jakker i en mængde forskellige modeller som f.eks.

The north face da de lukker af for det hele! ,Jakker | Danmark - funktionelle

,Hvorhen på vandretur? Se vores tips!,Da vi ankom til Coromandel, kunne vi godt mærke at vores planlægning havde været lidt halvhjertet. Vi havde absolut ingen anelse om hvordan vi skulle finde Hot Water Beach. Vi besluttede os i stedet for at køre Coromandel rundt og nyde den smukke natur.,Den sidste strækning var en af de smukkeste. Under The North Face% af New Zealands befolkning opholder sig på den stærk bevoksoede og ekstrem våde vest kyst. Det betyder at naturen er ekstrem upåvirket, og når man kører ad vejen helt nede ved vandet, kan man blive lidt blød i knæerne. Jeg tog et hurtigt stop ved “punkaki” pandekage stenene. Herefter kørte jeg videre, og stoppede I West Kystens mindste by Pukekura. Med en befolkning på The North Face, sit eget museum, café og pub er det ikke et dårligt kald.,blog_google_vandrekort,Dag The North Face,Road Trip,View Coromandel,DSC0The North FaceThe North FaceThe North FaceThe North FaceSmallHej Alle sammen,,Dette indlæg blev udgivet i Udstyr og tagget floder, kajak, Norge, Norway, river, White water den The North FaceThe North Face. juni The North Face0The North FaceThe North Face af Rasmus N.,,,The Lost Highway View,Klik på ‘Læs resten’ linket for at se flere billeder og videoer af de nye MSR Hubba NX telte.,PowerPack, der kan lade mobiltelefoner og andre gadgets op.,Alexander,New Zealand – Et moderne Eventyr,Fremtidens måde at oplade dit udstyr på er her allerede!,,msr_kanelsnegle,Se mere info samt video på næste side.,Osprey Xenith The North FaceThe North Face – Gear of the Year The North Face0The North FaceThe North Face,,Se f.eks. denne lækkerbidsken, Black Diamond Men’s Dawn Patrol Hybrid Shell, hvor de har kombineret en stærk og åndbar Schoeller softshell materiale med partier af vandtæt materiale. Snyggt!,,Og hvorfor så bruge så meget tid og så mange penge på at padle en lille kajak ned af en rasende flod? For mig er det det at der er så mange ting i det, ikke bare kræver den en lille smugle mod, men det kræver at man er sindssyg opmærksom på alt hele tiden; Hvordan ser floden ud længe fremme og hvordan gør jeg bedst det, hvor er de andre du padler med (Regel nummer The North Face: man går aldrig selv på floden alene) og hvad laver de, er der andre fare på floden træer, sten osv. Og oven i det skal man også have god fysisk form, den rigtige teknik og god balance. Sidst men ikke mindst er det også en helt fantastik måde at se naturen på og man kommer nogle gange tæt på de dyr der holder til tæt ved floden.,God tur!,test_venturi-The North FaceEfteråret og vinteren får mange til at droppe cyklen til og fra arbejdet… det er koldt, det blæser, men ikke mindst: Man bliver våd! Men sådan behøver det ikke at være. Der findes som bekendt ikke dårligt vejr! De engelske Endura Men’s Venturi II overtræksbukser, er skræddersyet til cykelbrug, så åndbarhed og slidstyrken er på plads.,,Vi kender det alle sammen… aftenmørket har indfundet sig, og slænget sidder i teltet og planlægger morgendagens sjov. Man gider ikke sidde og blænde hinanden med hver sin pandelampe på hovedet, så man forsøger at få kringlet en eller flere pandelamper på plads øverst i teltet. Det er ikke altid helt let… Det har kloge hoveder hos Big Agnes nu gjort noget ved, på en ret simpel og elegant måde.,take only pictures, leave only footprints,Jeg slutter for denne gang med skal nok vende stærkt tilbage med nogle gode røver historier, og hold øjne og øre åbne, jeg har snart noget lækker video og billeder på vej!,Rasmus NormannThe North FaceThe North FaceThe North FaceAThe North FaceThe North Face0The North FaceSmall,Jeg tog med en Greyhound bus fra Whistler til San Fransico. Jeg forbragte The North Face dage i San Fransisco med en af mine barndoms venner, der gav mig en lokal indsigt i bylivet uden at glippe nogle af de berømte seværdigheder. Med bla. tur til Alcatraz og Santa Cruz og en af San Franciscos gade optog i bagagen var jeg klar til at rejse videre.,Vandresko,- se alle vandtætte sko,Pandekage Sten resize Vestkysten Udsigt,Pandelampe med sensor der tilpasser lyset til det omkringliggende lysniveau.,,Tanken om New Zealand strejfede mig først, på en ski touring tur i Kyrgyzstan i februar. Fire af de syv jeg rejste med, havde været på flere sæsoner i New Zealand. Besluttningen var ikke svær, jeg valgte som så mange før mig, at “chase winter” – at efterfølge vinter. Kort tid efter min hjemkomst fra Kyrgyzstan bookede jeg mine fly billeter direkte fra San Francisco til Auckland.,,Innovativ jakke fra The North Face,, ,,Et grundlæggende aftenkursus på The North Face,The North Face timer i lavinekundskab, hvor både teori og praksis
priev: the north face store next:rygsæk north face